fredag 18 oktober 2019

Fågel, fisk och mitt i mellan..Och en konstig fråga...?

Pallvirke och oljefärg..Pryder sjöboden vid dammen.





























Får får man om man har en bagge sa en rolig gubbe till mig
när jag frågade om jag fick ta en kaka till .


                                                                                                       
















Nu har vi både bagge och får ..! Fixade till stenarna efter grävning, så dom blev lite roligare.
Får man nog säga..!!

Pirates !!!




















Efter detta äventyr kom en lustig gubbe med en räv i famnen och frågade
om jag varit snäll i år, och i så fall varför..?
Va...Vad svarar man på det... !!!
Jag är rädd för tomtar...Bäst att vara snäll...



















Ha det gott allihop, till vi ses igen..
En extra hälsning till Anita, som väntat så länge..
Kram vännen..!!!

Inga kommentarer: