fredag 2 november 2018

Vi belyser Rostfria fantasier 2018




3 kommentarer:

Anita sa...

Så flotte kunstverk Roger!Selger dere eller er det hjemmebruk??

Det tar lang tid og smi noe slikt..Bra jobbet!

Klem Anita

stenberga stone art sa...

Hej vännen!
Jag gör till mig själv och när jag känner att jag kan till
någon vän som till dig om det är något du tycker om?
Kram vännen// Roger

Anita sa...

Hei Roger-Jeg kan si du er min bror så glad er jeg for deg!
Ja du er så morsom jeg må le av dine kommentarer!
Jeg holder på og strikke.Har lagd meg en ullgenser med Setesdal mønster og labber til vinteren.
Er ikke så mye på blogger som før..vet ikke men det begynte og bli kjedeligt..Har ikke så mye og fortelle heller..
Ja en fin liten julepresangkunne jeg tenkt meg og kjøpe fra deg?!
Så kan du og Boel få strikkede gaver fra meg xxx
Snakkes da Roger !Glad i deg!